Φτιάχνοντας τη βιβλιοθήκη του Νηπιαγωγείου.

Επειδή πολλές φίλες νηπιαγωγοί μου στέλνουν συχνά mails ζητώντας μου προτάσεις με βιβλία
κατάλληλα για το νηπιαγωγείο, έφτιαξα μια λίστα με τα πιο αγαπημένα μου, τα περισσότερα εκ των οποίων τα έχω παρουσιάσει και στο blog. Φυσικά και υπάρχουν δεκάδες ακόμα που μπορεί να προτείνει κανείς. Οι δικές μου πρτάσεις έχουν να κάνουν με βιβλία που έχω διαβάσει και φυσικά με την προσωπική αισθητική και τις δικές μου κλίσεις.  Κάποια από τα βιβλία που προτείνω ίσως δεν κυκλοφορούν πια, αλλά μπορεί να υπάρχουν σε κάποια παιδική βιβλιοθήκη ή στη βιβλιοθήκη των μικρών μαθητών σας.
Με χαρά θα υποδεχτώ και τις δικές σας προτάσεις στα σχόλια της ανάρτησης.
Καλές αναγνώσεις και καλή σχολική χρονιά! 


To σποράκι ταξιδεύει  
Το ταξίδι της Λίζας
Νουμεράλια
Εγώ ξέρω τι θα πει ευτυχία
Lio Lionni - ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ είναι εξαιρετικά για το νηπιαγωγείο
Αν θέλεις να δεις φάλαινα
Όταν μεγαλώσω μπορώ  να γίνω και...
Τικ τακ ρολόγια ώρα για μάθημα
Ζωγράφισέ μου ένα σπίτι
Τα μαγικά μολύβια
Κάθε σιωπή κάτι έχει να πει
Είσαι ένα θαύμα
Μια κίτρινη καρδιά και ένας κόκκινος ήλιος
Μια άλλη μέρα θα νικήσεις εσύ
Παραμύθια για να σπάτε κέφι
Έλμερ
Κάποιος να μ'αγαπάει
Η πρώτη μου μυθολογία (εκδόσεις Παπαδόπουλος)
Ανάποδα
Ένα κίτρινο φύλλο
Η τελεία
Η ιστορία του Ηλία που αγαπούσε τα βιβλία
H Ντανιέλα λέει όχι
Ο Ξυλαράκης
Κρεβατοποιηματάκια
Ένα δώρο για τον καθένα
Οι καλοί και οι κακοί ιππότες 
Ο ήλιος της Λίζας
Αν ποτέ θελήσεις να φέρεις έναν αλιγάτορα στην τάξη, μην το κάνεις
Του σχοινιού τα μανταλάκια

Σχόλια