Το μαγαζάκι του χρόνου


Μια πολύ όμορφη και πρωτότυπη ιστορία γράφει η πρωτοεμφανιζόμενη Κύπρια συγγραφέας Μαρία Λοϊζίδου, για να μιλήσει στα παιδιά για τη διαχείριση του χρόνου και να δείξει στους γονείς πως αυτή επηρεάζει τις οικογενειακές σχέσεις.

Με λόγο απλό, πολύ χιούμορ και όλη την αθωότητα της παιδικής ηλικίας, η συγγραφέας, ξεδιπλώνει το πρόβλημα της έλλειψης χρόνου που βασανίζει τους γονείς, που τρέχοντας πίσω από τις καθημερινές υποχρεώσεις ξεχνούμε ή δεν δίνουμε την σημασία που πρέπει στην ανάγκη των παιδιών μας για αλληλεπίδραση, για χρόνο και παιχνίδι μαζί. Είμαστε βιαστικοί, αγχωμένοι, νευρικοί, σχεδόν έχουμε ξεχάσει πως να σταματάμε και να ακούμε χωρίς παράλληλα να κάνουμε κάτι άλλο.
"Ο μπαμπάς μου μου θυμίζει το μπλε αυτοκινητάκι μου, το αγωνιστικό", θα πει ο μικρός πρωταγωνιστής της ιστορίας. "Κατεβαίνει από τις σκάλες. ρουφάει βιαστικά τον καφέ, αρπάζει την τσάντα, μου σκάει ένα φιλί και τσουπ!...Φεύγει. Η μαμά μου, από την άλλη , μου θυμίζει το λεωφορείο. Όπου πάει κουβαλά μαζί της το μωρό, άλλοτε τα ψώνια, άλλοτε τα ρούχα και συνεχώς κάνει στάσεις. Στην κουζίνα, στο μπάνιο, στην τραπεζαρία. Κάτι πιάνει, κάτι αφήνει."
Και πάντα, μα πάντα, το πρόβλημα είναι ο χρόνος που δεν φτάνει!
Μα γιατί δεν ζητάνε από τον Άγιο Βασίλη να τους φέρει δώρο λίγο χρόνο την Πρωτοχρονιά, αναρωτιέται ο μικρός μας φίλος;  Ή έστω βρε παιδί μου, ας του πει ο δάσκαλος που να ψάξει και θα πάει εκείνος να τους φέρει. Με αυτά κι εκείνα, αποφασίζει μαζί τον φίλο του τον Άρη να φτιάξουν ένα μαγαζάκι και να πουλάνε τον χρόνο που τους περισσεύει. Και τότε γίνεται κάτι μαγικό...
Δεν θα σας πω τι...Αναζητήστε κι εσείς το μυστικό του χρόνου, πάνω στον πάγκο με τις σπιτικές λεμονάδες, στο δωμάτιο με τα παιχνίδια και στις γλάστες στο παράθυρο και κυρίως στη διάθεση να ακούσουμε και να προσπαθήσουμε, μαζί! 
Ένα από τα καλύτερα παιδικά βιβλία πρωτοσχολικής ηλικίας τη χρονιά που πέρασε.

Συγγραφέας: Μαρία Λοϊζίδου
Εικονογράφος: Λήδα Βαρβαρούση
Εκδόσεις: Ψυχογιός



χρόνος, οικογενειακή ζωή, γονείς, ηλικία 5+, εκδόσεις Ψυχογιός

Σχόλια