Το πρώτο μας βιβλίο.

"Το ψάρι που δεν ήξερε να κολυμπάει", αυτό ήταν το πρώτο βιβλίο που αγόρασα στην κόρη μου, όταν ήταν 18 μηνών. Ήμουν στ'αλήθεια ενθουσιασμένη...η μικρή μου μεγάλωνε! Επιτέλους μπορούσαμε να διαβάσουμε ενα αληθινό βιβλίο! Και λέω αληθινό γιατί ήταν το πρώτο μας βιβλίο με μια πραγματική ιστορία, με αρχή μέση και τέλος.  Απο τότε νομίζω ότι κάθε φορά που αποκτάμε ένα καινούργιο βιβλίο ο ενθουσιασμός και η περιέργεια μου να το διαβάσω είναι μεγαλύτερη απο εκείνη των παιδιών...
"Το ψάρι που δεν ήξερε να κολυμπάει", είναι ένα βιβλίο με όμορφη εικονογράφηση, απλή ιστορία και ομοιοκαταληξία, που διαπίστωσα ότι βοήθησε πολύ τα παιδιά στην εξέλιξη των γλωσσικών τους ικανοτήτων. Διαβάζαμε αυτό το βιβλίο αποκλειστικά για αρκετούς μήνες. Και πράγματι σε αυτή την ηλικία η επανάληψη όχι μόνο δεν τα κουράζει αλλά τα βοηθάει πολύ. Το ήξερα στη θεωρία, αλλά το διαπίστωσα και στην πράξη...Σε λίγο καιρό η μικρή μου, συμπλήρωνε μόνη της τις τελευταίες λέξεις κάθε στίχου...και αυτό για μένα ήταν σπουδαίο κατόρθωμα για ενα παιδάκι 20 μηνών.
Τελικά το ψαράκι μας έμαθε να κολυμπάει και στο δωμάτιο της μικρής μου κρέμεται ένα όμορφο καδράκι απο μια σελίδα του βιβλίου που λέει, "αν πολύ κάτι το θές, τρόπο κάθησε και βρες"....

Σχόλια