Ο μπαμπάς μου, ο καλός, μεγάλος γκρίζος λύκος.


"Θέλεις να μείνεις μαζί μου; Θα σε φροντίσω και θα σε προσέχω.Θα σε προστατεύω και θα σ' αγαπάω σαν παιδί μου.Εσύ κι εγώ θα γίνουμε οικογένεια. (...)Θα σε κρατήσω κοντά μου και θα σε μάθω όλα όσα ξέρω και όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να ζεις σωστά.
Έτσι από τη μέρα εκείνη  ο Μεγάλος Γκρίζος Λύκος του δάσους πήρε κοντά του τον μικρό σκύλο Τιραμισού."
Και κάπως έτσι ο Τιραμισού, ένα μικρό κοκεράκι, απέκτησε οικογένεια.
Τι κι αν δεν ήταν ο μπαμπάς του κι αυτός σκύλος; Τι κι αν δεν είχαν τα ίδια μυτερά αυτιά ή την ίδια φουντωτή ουρά. Είχαν πολλή χαρά που βρήκαν ο ένας τον άλλο. Και πολλή εμπιστοσύνη να γεμίζει τις μέρες τους. Και πολλή αγάπη να μοιραστούν στις ζωές τους.
Μια πολύ όμορφη ιστορία, κόντρα στα στερεότυπα, που θέλει ένα μπαμπά, να μπορεί να είναι και μπαμπάς και μαμά για το μικρό του. Να μπορεί μόνος του να φροντίσει το πλασματάκι αυτό, που με ελεύθερη βούληση πήρε υπό την προστασία του. Ένα μπαμπά ικανό και έτοιμο για όλα.
Γιατί αυτό που τελικά κάνει κάποιον αληθινό γονιό, είναι η ανάγκη να προσφέρει και να μοιραστεί αγάπη.Και ο μπαμπάς Λύκος "ήταν αποφασισμένος να κάνει τον Τιραμισού, το πιο ευτυχισμένο μικρό στον κόσμο του δάσους και ολόκληρου του βουνού".  Και έναν τέτοιο μπαμπά δεν τον σταματάει τίποτα!

Συγγραφέας:Φράνση Σταθάτου
Εικονογράφος:Χρήστος Δήμος
Εκδόσεις: Άγκυρα.


Σχόλια