Καλή χρονιά!

Φέτος δεν θα ευχηθώ να έχω ή να πάρω κάτι.

Φέτος θα ευχηθώ να μπορέσω να απ-έχω περισσότερο.
Να απ-έχω από ό,τι μου δημιουργεί βάρος που δεν μπορώ να σηκώσω.
Οι πόνοι στην μέση μου, μάλλον κάτι θέλουν να μου πουν...εκτός από το ότι μεγαλώνω!

Θα ευχηθώ να μπορέσω να κρατήσω ό,τι με αγάπη και ευλογία Θεού μου έχει δοθεί.

Θα ευχηθώ το όμορφο σπίτι μου, να στέκεται γερό στη θέση του και να μας σκεπάζει.
Και να γεμίζουν τα δωμάτια του πιο συχνά με φωνές παιδιών και κουβέντες φίλων.

Θα ευχηθώ να είναι ασφαλείς οι διαδρομές μας.

Θα ευχηθώ τα παιδιά να μεγαλώνουν όμορφα και γερά. Να ψηλώνουν και μεις να χαρίζουμε στα μικρά τους φιλαράκια τα αγαπημένα τους πουλόβερ και να δεχόμαστε με χαρά τα δικά τους από μεγαλύτερα αδέλφια που δεν τους κάνουν πια.

Θα ευχηθώ να περισσεύει πάντα φαγητό στην κατσαρόλα, για εκείνον τον άστεγο κοντά στο γραφείο του άντρα μου.

Θα ευχηθώ η δουλεία μου να συνεχίσει να μου δίνει μεγαλύτερη χαρά από ότι κόπο.

Θα ευχηθώ κάποιος μικρός ή κάποιος μεγάλος, να ανακαλύψει ένα βιβλίο που θα τον παρηγορήσει, που θα τον αλλάξει, μέσα από τις επιλογές που κάνω σε αυτό το blog.

Θα ευχηθώ, οι γονείς μου να είναι γεροί. Να βλεπόμαστε λίγο ή πολύ, να αγαπιόμαστε και να τσακωνόμαστε, μα πάντα να φτιάχνουμε χρόνο για να τα ξαναβρούμε.

Θα ευχηθώ ο άντρας μου να συνεχίσει να αδειάζει το πλυντήριο πιάτων πριν φύγει για τη δουλεία, όχι γιατί του το ζητώ, αλλά γατί ξέρει πόσο εγώ βαριέμαι να το κάνω! Και υπόσχομαι να φροντίζω να το γεμίζω με φόρμες από cup cakes, που ξέρω πόσο του αρέσουν (τα cup cakes, όχι οι φόρμες!)

Θα ευχηθώ να βρω το δρόμο που με κάνει πιο αληθινή, ώστε να μπορέσω να είμαι παράδειγμα για τα παιδιά μου.

Θα ευχηθώ να καταφέρω να τιμώ τον καθένα και το κάθε τι με την αξία που πραγματικά έχει.

Θα ευχηθώ να βρούμε οι άνθρωποι την ευγένειά μας ξανά. Θα ευχηθώ, όχι υποχρεωτικά περισσότερη αγάπη μεταξύ μας, αλλά περισσότερη καλοσύνη.

Θα ευχηθώ υγεία για όλους. Και δουλειά και ένα σπίτι και κάποιον να μας νοιάζεται και να τον νοιαζόμαστε. Και περισσότερο Θεό στη ζωή μας. Αυτόν τον Θεό που μας κάνει ανθεκτικούς, που φέρνει ειρήνη στις ψυχές και μας βοηθά να πάμε τη ζήση μας, ένα βήμα πιο ψηλά. Αυτό θα ευχηθώ. Γιατί όλα τα άλλα, είναι γαρνιτούρα, και φτιασίδια που ομορφαίνουν μεν τη ζωή, αλλά δεν της δίνουν νόημα.

"Αν θέλεις να δουλέψεις για ένα καλύτερο κόσμο, πήγαινε σπίτι σου και αγάπα την οικογένειά σου.*" Αυτό! Τόσο απλά, τόσο αληθινά!

Καλή χρονιά σε όλους!

Ενα υπέροχο βίντεο για τα δώρα των Χριστουγέννων! 



*Μητέρα Τερέζα 

Σχόλια