Larousse - Η πρώτη μου Εγκυκλοπαίδεια & Τα πρώτα μου γιατί

 Γιατί υπάρχουν κορίτσια και αγόρια; Πώς φτιάχνουν φράγματα οι κάστορες; Γιατί το νερό της θάλασσας είναι αλμυρό; Πώς πετάνε τα αεροπλάνα; Γιατί η Γη γυρίζει; Πως φτιάχνεται η άμμος; Πώς ξέρουν τόσα πράγματα οι δάσκαλοι και οι δασκάλες; Γιατί εξαφανίστηκαν οι δεινόσαυροι; Πώς βγαίνουν τα μωρά από την κοιλιά της μαμάς; 

Στα δύο νέα βιβλία γνώσεων των εκδόσεων Μεταίχμιο, δίνονται απαντήσεις σε ένα σωρό μικρά και μεγαλύτερα ερωτήματα παρόμοιου τύπου, µε τα οποία µας βομβαρδίζουν τα παιδιά στην ηλικία που έχουν περιέργεια για τα πάντα, που κάθε μέρα ανακαλύπτουν κάτι καινούριο, που θέλουν να τα ξέρουν όλα, για να καταλάβουν τον κόσµο γύρω τους... αλλά και για να καθησυχαστούν! Με κείµενα απλά και εύληπτα και εικόνες αστείες, πρωτότυπες κι ευχάριστες, τα βιβλία παρέχουν στους γονείς τα εφόδια, αλλά και τον τρόπο να απαντήσουν με σαφήνεια και απλότητα στις ερωτήσεις των παιδιών.


Τα βιβλία είναι χωρισμένα σε θεματικές ενότητες που κάνουν εύκολη την πλοήγηση σε αυτά ανάλογα με το τι απασχολεί κάθε φορά το παιδί: το σώμα, η πόλη, τα μέσα μεταφοράς,  το περιβάλλον, ο χρόνος, τα ζώα, τα φυτά, η Γη, το Σύμπαν, Εγώ και οι άλλοι, είναι οι ενότητες που θα βρείτε μέσα στα δύο βιβλία.

Στο τέλος του βιβλίου Η πρώτη μου εγκυκλοπαίδεια θα βρείτε ένα λεξικό δύσκολων λέξεων, ενώ στο βιβλίο Τα πρώτα μου γιατί υπάρχει ευρετήριο λέξεων που παραπέμει στην αντιστοιχη σελίδα. (Στα links μπορείτε να ξεφυλίσετε τις πρώτες σελίδες των βιβλίων)

Ιδανικά για παιδιά από 6 ετών. 



Κείμενο: Laure Cambournac

Mετάφραση: Νίκος Κουλούρης

Εκδόσεις:Μεταίχμιο 


Σχόλια