Η συγγραφέας Μαρία Ρουσάκη, προτείνει Αγαπημένα Παιδικά Βιβλία.

Η Μαρία Ρουσάκη ταΐζει συνεχώς τα τρία της παιδιά, τον υπολογιστή της και το μυαλό της με καινούργιες ιστορίες.  Θέλει να προσφέρει σε όλα τα παιδιά τροφή για σκέψη, φαντασία και ταξίδια μαγικά.  Έχει βραβευτεί από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου και το Oppenheim Toy Portfolio στις ΗΠΑ για το βιβλίο της, «Η Μέλπω η Μοναδική».  Επίσης, τα βιβλία της «Οι Λεμονιές» και το «Κολυμπώντας στα Βαθιά» ήταν υποψήφια για το Κρατικό Βραβείο Παιδικής Λογοτεχνίας (το 2004 και το 2006 αντίστοιχα).  Αρκετά βιβλία της έχουν μεταφραστεί στις ΗΠΑ, στη Ταιβάν και στη Κορέα.  Δεν σκοπεύει ποτέ να αλλάξει επάγγελμα διότι έτσι θα παραμείνει πάντα παιδί.  Θα τη βρείτε εδώ http://www.mariasbooks.com/ ή εδώ http://www.mariasbooks.blogspot.com/

Από τα δικά μου βιβλία, όλα έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.  Όμως, δεν θα μπορούσα να τα γράψω αν δεν είχα αγαπήσει την παιδική λογοτεχνία από πολύ μικρή.  Ακόμα διαβάζω παιδικά βιβλία…για τα παιδιά μου και για μένα…με βοηθούν να ανοίγω τις αισθήσεις μου σε κάτι που δεν θέλω να χάσω…

Τα αγαπημένα μου παιδικά βιβλία…

Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων του Λούις Κάρολ, – μάλλον το αγαπώ επειδή ήταν από τα λιγοστά βιβλία που είχα ως παιδί.  Θυμάμαι τον εαυτό μου να κοιτάζει τις εικόνες και να εύχεται πως ήμουν εγώ η Αλίκη σε αυτόν τον παράξενο και φανταστικό κόσμο.


Ελίτσα ή Παπαρούνα του Μάνου Κοντολέων, εκδόσεις Άγκυρα – με δεξιότητα και τον πιο γλυκό τρόπο ο συγγραφέας μιλάει για τον θάνατο.  Η συγκίνηση κάνει καλό στα παιδιά, μη τη φοβάστε.


Στη Διαπασών του Βασίλη Παπαθεοδώρου, εκδόσεις Καστανιώτη – ένα εξαιρετικό και πολυβραβευμένο βιβλίο νεανικής λογοτεχνίας που με αληθοφάνεια μιλάει για την διεκδίκηση της ευτυχίας, την ωρίμαση και τον αγώνα ενός εφήβου να «αλλάξει» όταν όλα στη ζωή του μοιάζουν μαύρα και ανούσια.


Η Κωνσταντίνα και οι Αράχνες της της Άλκης Ζέης, εκδόσεις Κέδρος – με την καλλιεργημένη γραφή της Ζέης έξοχα μιλάει για το δύσκολο θέμα των ναρκωτικών.



Ως δια μαγείας της Μαρίας Παπαγιάννη, εκδόσεις Πατάκη – ένα πολύ όμορφο βιβλίο με «ανάποδες ευχές», περίεργα συμβάντα, και τη μάχη που δίνει ο καθένας να ξεπεράσει τους φόβους του


Ο Τσάρλι και το εργοστάσιο σοκολάτας του Ρόαλντ Νταλ, εκδόσεις Ψυχογιός – όταν τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα…



Το Δέντρο που έδινε του Σελ Σίλβερσταιν, εκδόσεις Δωρικός – ένα εξαιρετικό βιβλίο με απλό και όμορφο τρόπο απεικονίζει το δόσιμο και τη λήψη αγάπης.




Green eggs and ham του Dr. Seuss – με τον γνωστό αστείο τρόπο, με ρήμα ξεκαρδιστικό, ο Dr. Seuss πλάθει μια ιστορία που πείθει τα παιδιά να δοκιμάσουν ένα φαγητό έστω και αν τους μοιάζει αηδιαστικό

Goodnight Moon της Margaret Wise Brown – γραμμένο το 1947 αυτό το λυρικό, ποιητικό κείμενο περιέχει λιτές πολύχρωμες εικόνες ιδανικές για να χαλαρώσει το παιδί πριν τον ύπνο.

20,000 λεύγες κάτω από τη θάλασσα του Ιούλιος Βερν – αυτό το κλασσικό έργο το έχω διαβάσει πάνω από 20 φορές (ως παιδί και ως μεγάλη!)

Σχόλια